dinsdag 13 februari 2018

Thanks met Oxides

 
Goedemiddag allemaal,
 
Naar aanleiding van het filmpje van Petra Meijboom op het You tube kanaal van Doe@Ding heb ik deze kaart gemaakt.
 
Ik heb enkele technieken gebruikt die Petra laat zien in het filmpje met de Distress Oxide inkt.
De techniek met de tape vond ik een van de leukste en ik ben erg blij met mijn resultaat als achtergrond. De kleuren die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
- Fossilized Amber
- Spices Marmelade
- Worn Lipstick
Op de strook heb ik behalve drie kleuren in elkaar over laten lopen ook met deze kleuren gestempeld met een spetter stempel van Studio Light (STAMPSL175). De kleuren die ik gebruikt heb voor deze strook zijn:
- Cracked Pistachio
- Broken China
- Wilted Violet 
Achter deze strook heb ik nog een rand gemaakt met een mooie randmal van Joy (6002/0934).
De digi van CC Designs heb ik gekleurd met de Zig Clean Colors (huid en haren) en de Distress Oxide (rest van het poppetje)
De tekst heb ik gestempeld met de Gift Card Greetings set van My Favorite Things.
Als finishin touch nog een paar pailletjes en mijn kaart kan meedoen met de wedstrijd !
 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en gaan jullie ook nog meedoen met deze leuke wedstrijd.
 
Veel succes !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten