donderdag 15 februari 2018

New Home


Hallo allemaal,

Tijd voor weer een kaartje.
Dit keer een kaartje voor mijn neef die op zichzelf is gaan wonen.
Het moest dus een echte mannenverhuiskaart worden en dat was best een uitdaging.
Het begint al bij het vinden van een leuk plaatje maar dat is me gelukt.
Deze leuke schilder komt van Lili of the Valley en heb ik gekleurd met de polychromos van Faber  Castell. Rondom de digi heb ik gestempeld met CLBP07 van Crea Lies, dit om de achtergrond een beetje te breken.
Omdat het om een verhuiskaart gaat vond ik de grachtenpandjes van DDD wel heel toepasselijk (470.713.311). De huisjes randmal van Marianne Design (LR0353) past natuurlijk ook erg goed bij dit thema. Achter deze strook zien jullie weer de prachtige Circles randmal van Joy (6002/0986).
Om een beetje stoer effect te creƫren heb ik het steigerhout design papier uit de Paper Pad's van Studio light gebruikt (PPSL39, PPSL43).
De tekststempel van Joy (6410/0096) heb ik gemat op rood cardstock zodat deze meer naar voren komt. Het huisnummer gemaakt met COL1347 van Marianne Design heb ik ook gemaakt maar dan op zwart cardstock.
Het gereedschap (Joy, 6002/0295 en 6002/0294) heb ik eerst in zilver papier gestanst en daarna nogmaals in kleur voor de handvaten, hierdoor lijkt het net echt.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge bij:

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie graag weer terug bij mijn volgende kaart.

Tot snel !


2 opmerkingen:

Nicolette zei

Een super mooie kaart. Leuk model.
Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

Caroline zei

Een goed gelukt kaartje, heel leuk!
Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersotheblog.
Groetjes Caroline DT

Een reactie posten