donderdag 1 februari 2018

Birthday Wishes

Goedemorgen allemaal
 
Alweer tijd voor een challenge met een leuke sketch bij Cheerful Sketches Challenge.
De sketch voor deze maand:
 
De digi is van Sasayaki en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Rondom heb ik Embossing Enamel gestrooid voor een "sprookjesachtig" effect. De vleugels heb ik met de Starry Colours van Gansai Tambi voorzien van een goud laagje zodat deze extra schitteren.
Toen ik deze digi zag moest ik meteen Botanical Paper pad van Joy denken (6011/0313) dus deze heb ik nog eens tevoorschijn getoverd.
Randmal 6002/0934 van Joy heb ik op de achtergrond gebruikt.
De Vintage Flourishes paraplu (Joy, 6003/0084) heeft een plekje in de wolken (Puffy Clouds, Memory Box)  gekregen.
Achter de bloementoef heb ik de Orange Blossom Leaves gemaakt van Creative Expressions.
 
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en gaan jullie ook aan de slag met deze leuke sketch !
 
Have fun !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten