donderdag 21 december 2017

Zoete thee

 
Hoi Hoi,
 
In de drukke dagen voor kerst heb ik lekker tijd genomen om te hobbyen.
Bij mij geen kerststress, alles is geregeld voor zover dat moet.
De meiden maken vandaag op school een kerststukje dus ook voor iets gezelligs op tafel wordt gezorgd.
Morgen nog een dagje school en dan heerlijk vakantie. Ik hoop dat ze deze vakantie ook zin hebben om een middagje samen te knutselen.
We hebben niet veel plannen dus dat zou betekenen dat ik nog wat knutseltijd in het vooruitzicht heb.
 
Nu terug naar dit kaartje. Ik heb van alles met elkaar gecombineerd rondom het thee-thema.
e basis is wederom een DDD mal (470.713.138). Het is een lekkere grote mal dus kan er veel op.
Het design papier dat ik gebruikt heb is het Afternoon Tea van Joy (6011/0535).
De digi van Lili of the Valley heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. De kleuren uit het dp paier zitten niet standaard bij de Clean Colors dus moest ik ga mengen. Ik kan jullie zeggen het was deze keer best een uitdaging maar ben blij met het resultaat. De jurk en de hoed heb ik voorzien van een motiefje mbv een witte Molotow marker. Rondom de afbeelding heb ik een soort "sprinkels" gestempeld met Distress Oxide inkt en de stempel uit de Lawn Fawn Sweet Friends set.
Hiervan heb ik ook de leuke gebakjes gebruikt. Ook deze zijn gekleurd met de Clean Colors en voorzien van een glitterlaagje met de Watercolour Jewel Box van ZIG.
De tekst heb ik in drie kleuren gestempeld zodat het er wat gezelliger uitziet.
Naast veel stempel en kleurwerk heb ik ook gebruik gemaakt van een aantal mallen.
In de achtergrond zien jullie 6002/0699 van Joy. Deze zorgt ervoor dat de achtergrond een beetje breekt.
Rondom de afbeelding heb ik een leuk randje (JOY, 6002/0479) gestanst is paars cardstock.
Natuurlijk mag het Afternoon theeservies niet ontbreken (Joy, 6002/0976).
Aangezien het een grote mal was er dus nog ruimte voor een bloementoef en een strikje.
 
Ik wens jullie allemaal veel plezier met de kerstvoorbereidingen en zie jullie graag weer bij mijn volgende kaart.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten