donderdag 28 december 2017

Visser


Goedmiddag allemaal,

Vandaag mijn eerste officiƫle vakantiedag goed begonnen met het maken van een kaartje.
Na een weekje "pauze" om mijn Flow te zoeken ben ik vandaag weer aan de hobby gegaan. Ik geloof dat ik mijn "Flow" zo goed als terug heb, hihi. 

Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch bij de Noor Challenge.
De basis )s gemaakt met de Dutch Shape Arte Flag van DDD. Deze behoort nog steeds tot een van mijn favorieten mallen.
Het Ten Mile Design papier van Joy heeft prachtige kleuren waardoor dit erg leuk is voor jongens en mannen kaarten. 
Samen met de leuke digi van Lili of the Valley is dit het begin van mijn kaart. De digi is gekleurd met de ZIG Clean Colors. In het water heb ik nog wat schittering aangebracht met de Wink of Stella. Aan de boven en onderzijde heb ik een stikrand gemaakt met de Embroidery mal van Joy (6002/0962)
In de sketch zat ook de sterrencirkel (Joy 6002/2042) verwerkt, deze heb ik dus ook een mooi plekje op deze kaart gegeven.
Het kampvuur (Joy, 6002/0508) heb ik opgebouwd uit bruin en geel papier. De vlammen heb ik voor meer vuur-effect nog bewerkt met Distress inkt.
Aangezien een visser vaak een paraplu bij zich heeft heb ik hiervoor ook een plekje vrij gemaakt op deze kaart (Joy, 6003/0084).
Het label heb ik gemaakt met de label pons van Vaessen. Hier kun je in 3 maten labels mee maken, zo handig.
Met de Tag Press van Tim Holz heb ik de buttons onderin de kaart gemaakt. De teksten (Joy, 6410/0317) heb ik op dp papier gestempeld en daarna in de ringen gedrukt met de Tag Press.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaartje.
De kids zijn flink aan het opruimen dus ik ga me nu maar snel bij ze aansluiten zodat mijn vakantie ook nog opgeruimd kan beginnen.

Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij:

Tot de volgende kaart !


1 opmerking:

Een reactie posten