zondag 3 december 2017

Pink Xmas


Goedemorgen allemaal,

Mijn tweede kaartje voor vandaag is terug te vinden bij de nieuwe challenge van Kaartje Inspiratie Challenges op Facebook.
Het thema is deze keer Kerst. Mocht je dus nog een kerstkaartje maken doe dan gezellig mee aan de challenge.

Voor dit thema zijn we gesponsord door My Besties.

De basis van deze kaart is de Dutch Shape Art Cloud van DDD. Eerst heb ik deze in kraft gemaakt, daarna in wit cardstock en als laatst met design papier uit de Rustic Christmas set van Joy (6011/0541).
 De leuke digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors waarna ik deze heb uitgeknipt en rechts op de basis heb gezet.
in het midden heb ik een cirkel bewerkt met Distress Oxide en bestempeld met de Merry Christmas Greeting stempel van My Favorite Thing. Onder de kerstwens heb ik een klein sneeuwlandschapje gemaakt met behulp van LR0283 van Marianne Design.
Aan de linkerkant heb ik een mooie "kersttoef" gemaakt. Hiervoor heb ik de kerstster uit de One of a Kind Christmas set van Joy (6002/0584) gebruikt. Rondom de kerstster heb ik met verschillende mallen "kerstgroen" gemaakt, de Holly Leaves (6002/0769) en het hulsttakje (6003/0059) beide van Joy.
Voor de finishing touch natuurlijk weer gebruikt van de Paerl drops van NUVO.

Dit is mijn laatste bijdrage als DT-lid van Kaartjes Inspiratie Challenge.
Ik wil de dames bedanken voor de gezelligheid en de leuke creaties !

Vanaf Januari ga ik een ander team versterken. Wil je weten welk, hou dan mijn blog in de gaten !



1 opmerking:

Een reactie posten