zaterdag 2 december 2017

 
Goedmiddag allemaal,
 
Brrr, wat is het koud. Echt weer om lekker bij de haard te knutselen.
Terwijl de rest van de familie nog druk bezig met het maken van de surprises ben ik aan de gang gegaan met dit kerstkaartje.
Hoewel ik eigenlijk klaar ben en met de kerstkaartjes kon ik deze digi niet laten wachten tot volgend jaar.
 
Als basis heb ik een oudere sketch gebruikt van Dutch Doobadoo. De Dutch Art Stencil Numbers 2 wordt gebruikt bij deze sketch.
Het design papier komt uit de Crafty Boutique Winter Wishes set van Joy (9100/0302).
In de sketch zitten ook nog twee Joy mallen verwerkt nl,
de Icecles (6002/2036) en de  Sterrenrand (6002/0397). Deze sterrenrand heb ik verknipt zodat ik deze de bocht om kan laten gaan.
De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Clean Colors. De glittereffecten heb ik met de Watercolour Paerlescent Jewel Box van ZIG gemaakt en de Starry Colours van Gansai Tambi.
Voor de verder aankleding heb ik nog wat gouden sterretjes en pailletjes geplakt.
 
Ik wens jullie nog een fijne avond en graag tot morgen bij mijn volgende blog berichten !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten