zondag 12 november 2017

Kerst FEEST

Goedemorgen allemaal,

Ook vandaag weer een kerstkaartje met een beetje zwart en een kerstbengel.
Dit kaartje heb ik samengesteld met Dutch Doobadoo mallen, de FEEST mal (470.713.639) en de dennenbomen (470.713.643).
Het design papier wat ik heb gebruikt is van Joy, Misty Winter (6011/0527).
De kerstbengel Is een digi van Mo Manning en natuurlijk gekleurd met de Clean Colors. De kerstbal heb ik in de glitter gezet met de Wink of Stella.
Het woord Kerst heb ik gestanst (Marianne Design, (COL1338) in Paerl papier van Joy (6011/0409)
Ook de sterrencirkel (Marianne Design, CR1293) en de slingers in de kerstbomen (Marianne Design, CR1392) heb ik uit dit papier gestanst.
De dennenbomenrand is ook van Marianne Design (LR0283), de sneeuwlaag heb ik bewerkt met de Snowmarker zodat het nog meer op sneeuw lijkt.
De kerstster van Joy uit de One of a Kind Christmas set (6002/0584) blijft toch echt mijn favoriet. De Vintage Flourishes hulsttakjes (Joy, 6003/0059) passen er ook erg mooi bij. 
Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van de NUVO Paerl Drops.

Zo ben ik al weer aardig op weg met mijn collectie kerstkaarten voor dit jaar. Hoe is het met die van jullie?
Ik heb in ieder geval nog enkele digi's die ik graag wil verwerken dus de komende tijd zullen er nog wel wat kerstkaartjes voorbij komen.

Ik wens jullie een creatieve zondag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten