maandag 27 november 2017

Blauw kerst hart

 
Goedmiddag allemaal,
 
Nog even en dan gaan mijn kerstkaartjes op de post, dus heb ik ook nog maar even tijd om kerstkaartjes te maken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook langzaam klaar ben met het maken van kerstkaartjes, op naar het volgende thema.
 
De Shape Art Heart van DDD vind ik echt een heel leuke mal dus heb er ook deze keer weer voor gekozen. Als eerste heb ik hem uit kraft gemaakt, daarna uit wit cardstock en als laatst uit dp papier uit de Winter Feelings Paper Pad (PPWF60) van Studio Light.
De leuke digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de Clean Colors. Nadat ik deze had uitgeknipt heb ik hem in de sterrencirkel (Joy, 6002/0910) gezet. Dit geheel heb ik op de achtergrond van Ribbel karton geplaatst. Boven het Ribbel karton heb ik nog een dennenrand gemaakt met LR0444 van Marianne Design.
Uit het One of a kind Alphabet heb ik de vlaggetjes van xmas gestanst. 1x in wit, 1x in bruin dp papier en 1x voor de letters in blauw dp papier, dit alles geeft net wat meer effect dan wanneer ik het in twee kleuren zou maken.
Bij het mooie dp-papier heb ik ook een lintenset, hieruit heb ik enkele lintjes gekozen voor bovenaan.
De leuke witte bel heb ik vorige week gekocht bij de Wibra. Deze waren er in 3 kleuren en kon ze niet weerstaan, hihi.
Als finishing touch nog wat parels voor in de sterren en Paerl Drops van Nuvo.
 
Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge bij:
 
Er staan nog enkel kerstkaartjes in de wacht op mijn blog, dus hou het in de gaten !
 
Fijne dag !
 
 

2 opmerkingen:

Ela zei

Leuk gedaan Lilian! Erg mooi gecombineerd met verschillende spulletjes en de bel van de Wibra is superleuk! Groetjes Ela

Nelleke zei

Wow die is gaaf zeg! lekker fris en prachtige materialen.fijn dat je met deze uitdaging mee doet. Groetjes, Nelleke DT

Een reactie posten