zondag 8 oktober 2017

Trio van rendieren

Hallo allemaal,

Vandaag een trio van rendieren op mijn blog.
De leuke rendieren zijn van Lilly of the Valley en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor een leuk effect heb ik er nog langs gestempeld met CLBP07 van Crealies. Ook heb ik ze nog gemat op goud cardstock en voorzien van pareltjes met de NUVO Paerl Drops. 
De basis waar ik deze leukerds op gemaakt is van Dutch Doobadoo en heb ik bekleedt met het Believe in the Magic design papier van Joy (6011/0532).
De takken bovenin komen uit de boxmallenset van Marianne Design (CR1374) ook de sneeuw die erop ligt komt uit deze set. De kleine kerstballetjes heb ik uit goud cardstock gestanst met CR1384 van Marianne Design.
De mooie kerstster uit de One of a Kind Christmas set van Joy (6002/0584) heeft ook weer een plekje gekregen samen met wat groen (Joy, 6003/0059, 6002/0680. 
De tekst is van CC design en komt uit de Holly Jolly Sentiment set (CSEN007).
Nog een mooie strik gemaakt uit mijn lintenpakket van Kymia en voorzien van den leuk bedeltje en klaar is ..... de kaart, hihi.

Het schiet al aardig op zo met mijn kerstkaartjes, bij jullie ook?

Creatieve groetjes en tot snel !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten