vrijdag 27 oktober 2017

Boo-tiful day


Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen was het even me-time. 
Mijn planning was om een herfst kaartje te maken maar ik wacht nog even op de postbode die morgen nog wat leuks komt brengen wat ik uitstekend bij mijn idee kan gebruiken.
Aangezien het bijna Halloween is en ik deze leuke digi nog niet heb gebruikt ontstond er een wijziging in mijn planning, hihi.

De basis is natuurlijk weer een DDD mal, deze keer de Shape Art Label 4.
Het design papier komt uit de ge-wel-di-ge Paper Pad BooVille van Doodlebug Design. Van dit papier krijg ik echt zin om een Halloween kaartje te maken. Niet te eng maar juist kleurrijk en funny.
De digi is van Mo Manning en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Glitter van de Starry Colours en afgewerkt met Embossing Enamel van Stampendous. De kleine hartje heb ik gestempeld met een stempel uit de Monster Mash set van Lawn Fawn. Hier komen ook de drie grappige sprookjes uit en de leuke tekst.
Het spinnenweb het ik met een mal van Marianne Design gemaakt (CR1422). Het spinnetje wat erin woont komt van de Black Spider stencil Art van DDD.
De vllermuiszen zijn gemaakt met de stansen van Penny Black (51-245).
De Joy Pumpkins (6002/0969) heb ik gestanst uit oranje cardstock en daarna nog bewerkt met Distress inkt voor wat meer effect.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge bij Noor design op Facebook.

Alvast een hele leuke en gezellige Halloween !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten