donderdag 7 september 2017

Winterse Gast design creaties

Goedemoren allemaal,

Vandaag de gast design creaties van Renée en mij voor Cheerful Sketches.
Het was weer een hele gezellige knutsel ochtend voor ons.
Renée is helemaal weg van de leuke digi's welke we gekleurd hebben met de ZIG Clean Colors. Ook hebben we nog gebruikt gemaakt van de Staryy Colours van Gansai Tambi om de sneeuwpopjes wat meer te laten glimmen.
Het design papier wat we hebben gebruikt is van Joy, Let it Snow (6011/0516).
Natuulrijk hebben we ook gebruik gemaakt van verschillende malletjes.
Op de kaart van Renée zijn dat:
- Joy, Cutiing en Embossing star (6002/0762)
- Joy, Icecles (6002/2036
Op mijn kaart zijn dat:
- sterrenboog van Marianne Design (CR1293)
- Dennen rand van Marianne Design (LR0444)
- Joy, Christmas Twigs (6002/0680) hiervan heb ik de besjes bewerkt met Embossing poeder van NUVO
- Joy, One of a kind Christmas
Bij de strikjes hebben we bedeltjes gemaakt met de Joy Xmas Charms. Deze heb ik eerst in kraft gestanst en daarna bewerkt met WOW Embossing poeder (WC04SF). Deze geeft echt een prachtig effect hierop.
Voor de finishing touch heeft Renée gebruik gemaakt van roze pareltjes. Op mijn kaartje heb ik pareltjes gemaakt met de Paerl Drops van NUVO.

Wij hopen dat we jullie hebben kunnen inspireren en motiveren om ook mee te doen aan deze challenge.

Tor de volgende creatie !

Groetjes Renée en Lilian

Creatie van Renée:

Creatie van Lilian:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten