woensdag 13 september 2017

Herfst elfje



Goedemiddag allemaal,

Weer tijd voor een nieuw kaartje van mij vandaag.
Aangezien het echt herfst weer zit ik dus lekker in de herfst sfeer en daar hoort een herfstkaartje bij.

De basis van deze kaart is een nieuwe mal van DDD, de Shape Art Pantagon. Deze heb ik aangekleedt met design papier uit de Autumn set van Joy (6011/0502).
Rondom de mal heb ik de blaadjes randmal van Studio Light gebruikt (StencilBF06).
De leuke digi is van Lilly of the Valley en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Voor extra accenten heb ik gebruik gemaakt van de Starry Colours van Gansai Tambi.
Na het kleuren heb ik deze uitgeknipt en in het midden van de mooie mal geplakt (Joy 6002/0459)
Aan de linkerkant hiervan heb ik de boom en pompoenen uit de One of a kind Autumn set van Joy gemaakt (6002/0636).
Rechts een mooi herfstboeketje met erachter de eikenbladen van Marianne Design (LR0373). Onder het boeketje zit een mooie strik met een zelfgemaakt bedeltje. Het bedeltje is gemaakt met de Autumn Charms mal van Joy (6002/0780) en daarna bewerkt met goud Embossing poeder van NUVO.
Natuurlijk kan een tekst niet ontbreken op een kaartje en deze heb ik gemaakt met de stempelset van CC designs (RB1116).
Als finishing touch nog mooie parels gemaakt met de NUVO Paerl Drops.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze herfstkaart en zie jullie graag bij mij volgende kaart.
Bij deze kaart heb ik leuk nieuws dus .......

Fijne woensdag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten