woensdag 30 augustus 2017

Xmas with joy


Goedenavond allemaal,

De vakantie is voorbij dus weer terug naar het "normale" leven met helaas minder tijd voor de hobby.
Vandaag toch een momentje gepakt om dit kaartje te maken.
In de planning had ik eigenlijk een kaartje met de nieuwe CC-tjes maar gaandeweg ontstaan er steeds meer ideeën vandaar toch maar weer een kerstkaartje.
De digi van Mo Manning roept zoveel plezier bij mij op dat ik er meteen mee aan de slag wilde. Hij is gekleurd met de ZIG Clean Colors en de eekhoorn heeft ook nog een extra laagje goud gekregen met de Starry Colours van Gasai Tambi.
Als basis heb ik weer een leuke mal van DDD gekozen en aangekleedt met design papier van Joy uit de Winter Wishes Paper bloc.
En toen .... Ik had van alles in mijn hoofd voor de verdere aankleding maar ik kwam hierdoor niet meteen tot een geheel. Na wat passen en meten, dubben en knopen doorhakken kreeg deze kaart steeds meer vorm.
Toen ik de digi zag wist ik meteen dat de slee met Santa erbij moest (Marianne Design COL1340).
Ik kreeg hierdoor het idee dat de pretoogjes van het jongetje ontstaan doordat hij de kerstman voorbij ziet komen terwijl hij lekker buiten in de sneeuw speelt.
Voor de verder aankleding heb ik gebruik gemaakt van de volgende mallen:
- Cirkel mal (Joy, 6002/0379)
- Sneeuwvlokken rand (Joy, 6002/2021)
De kerstbomen (Marianne Design, LR0378)
De bingo kaartjes zijn gemaakt met de bingo stempelset van Joy (6410/0029)
De tekst is van CC design (CSEN007)
Uiteindelijk ben ik tevreden met mijn kaart al was het wel een uitdaging vandaag !

Maar volgende idee is voor een mannenkaart maar wie weet ....
Ik hoop jullie dan in ieder geval weer te mogen begroeten.

Creatieve Groetjes !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten