vrijdag 25 augustus 2017

Holly jolly Rudolph

Goedemorgen allemaal,

Vandaag geen kerstkaartje maar een kersthanger in traditionele kleuren.
De hanger heb ik gemaakt met de Bottle label mal van DDBD.
De leuke Rudolph is een digi van Sylvia Zet en gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ook heb ik gebruik gemaakt van de Starry Colors van Gansi Tambi voor hier een daar een gouden touch.
Deze digi riep bij mij de originele kerstkleuren op dus heb ik het Christmas Eve design papier van Joy gebruikt.
Aan de rand heb ik een dennetakjesrand gemaakt met de Pine branches mal van Joy (6002/0770).
De kerstster linksbovenin is gemaakt met de One of a Kind Christmas set van Joy (6002/0584), hier heb ik nog een dennetakje (Joy 6002//0680) en denneappeltjes (Marianne design, LR0437)
Aan de rechterkant heb ik een 3D kertsbal gemaakt (Joy, 6002/0560).
De tekst is van CC design en vond ik er wel leuk bij passen.
De Paerl Drops van NUVO maakte dit project helemaal af.

Renée heeft de persoon al gevonden waar ze deze creatie aan wil geven. Iemand waar ze de kleur perfect bij vindt passen en ook wel eens een wijntje mag drinken.
Hopenlijk is het dus snel kerst ...

Gisteren kwam de nieuwe CC design rockchicks en houtboys door de brievenbus. Ideeën genoeg en hopenlijk vandaag nog een Crea-time!

Met dit label wil ik graag meedoen aan de challenge bij:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2017/08/nieuwe-challenge.html?m=1

Fijne creatieve dag vandaag !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten