maandag 24 juli 2017

Kerstkaart op een herfstige zomer dag

Goedemiddag allemaal,

Wat een herfstig weertje zeg op deze 24ste Juli. Het weer heeft mij vandaag uitgedaagd voor een kerstkaart te maken.

De basis is de Dutch Doobadoo Shape Art 2 gemaakt in kraft, wit cardstock en design papier uit de Believe in the Magic set van Joy.
De digi is van Mo Manning en natuurlijk gekleurd met de ZIG Clean Colors. Om het sneeuwstormeffect meer kracht bij te zetten heb ik Embossing Enamel gebruikt van Stampendous. 
Lang ze rand heb ik de randmal met dennentakjes van Joy gemaakt (6002/0770).
De ronde mal is ook van Joy (6002/0929), deze heb ik in het midden voorzien van dp papier uit de Believe in the Magic set.
De hulstblaadjes van Joy (6002/0944) heb ik in het midden gemaakt. Deze heb ik met de embossing pen nog opgebold.
Als je goed kijkt zie je ook nog de ijspegelrand van Joy (6002/2036).
Het leuke hertenpaartje (Joy 6002/2029) heeft een plekje linksonderin bemachtigd.
En natuurlijk mag een kerstwens niet ontbreken, deze is gemaakt met een stempel van Marianne Design (CS0854).

Ik wens jullie nog een fijne avond.

Tot de volgende kaart !



2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt Lilian. Mooie materialen en een heel mooi ingekleurde afbeelding erop. Als ze maar niet wegwaait voor het kerst is..LOL. Een beauty vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Brrrrrr, Het leek wel herfst vandaag.
Toen ik vanmorgen van de parkeerplaats naar mijn werk liep, wilde ik heel graag in mijn sjaal kunnen duiken zoal het meisje van je afbeelding.
Je hebt er een onwijs leuk kaartje van gemaakt.

-xies- Renate.

Een reactie posten