zondag 9 juli 2017

Fijne vakantie



Goedemiddag allemaal,

Nog een weekje en dan begint voor de kids hier ook de vakantie. Rede dus om een vakantie kaartje te maken voor .....

Ik heb met laten inspireren door de sketch van Cheerfull Sketches en de Challenge bij de Egel met het thema zeedieren.
Petra Meijboom heeft mij ook geïnspireerd met het gebruik van de stempels en de Oxide inkt.

Het design papier heb ik dus zelf gemaakt met de Distress Oxide inkt en stempels van Lawn Fawn (LF1295 en LF899)
Het ovaal heb ik voorzien van een wolkenveld met Distress Oxide inkt en Dutch Doobadoo Mask 
art 6.
De stempel is van CC Designs (Sw1196) en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. Eigenlijk wilde ik ook met de Oxides kleuren maar moet eerst even uitvogelen hoe ik een mooie huidskleur krijg. Het vliegtuig  (Lawn Fawn LF1409) heb ik wel met de Oxides gekleurd. Ook kleuren hiermee is een feestje !
Daarna ben ik aan de slag gegaan met de mallen:
Palmboom - Summer Holiday (YCD10062)
Strandhuisje - ( Marianne Design Lr0422)
Zon - (Marianne Design CR1402)
De tekst is ook van Yvonne Creations (YCCs10023)
Als finishing touch heb ik de NUVO Paerl Drops gebruikt en zilveren sequins.

Nu kan het aftellen beginnen tot de zomervakantie waarin ik vast nog meer zomerse kaartjes zal gaan maken. 

Deze kaart doet mee bij de Challenge bij:
http://de-egel.blogspot.nl/2017/07/juli-challenge-37.html
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/07/juli-challenge.html

Creatieve groetjes



4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

Wat een heerlijke, zomerse kaart! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. groetjes Joanne

Margreet zei

Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met de schets van Cheerful Sketches, Lilian. Dank je wel hiervoor. Je DP is erg mooi geworden en ook het meisje is mooi ingekleurd.
xxx Margreet

Marja zei

Prachtige kaart Lilian!
Stempel is mooi ingekleurd .
Fijn dat je mee doet bij De Egel.
Groetjes Marja Dt De Egel.

Hobbywinkel De Egel zei

Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.
http://de-egel.blogspot.nl/

Een reactie posten