maandag 5 juni 2017

Queen of the sandcastle


Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mij blog.

Ik show jullie vandaag niet alleen mijn cretatie nav de Noor sketch maar ook die van mijn oudste dochter Robin (10)

Voor mijn creatie heb ik papier gebruikt uit de Seashore collectie van Joy, wat een prachtig papier is dat! Ook heb ik gebruik gemaakt van een stuk ribbel karton van Joy.
De schelpenrand aan de zijkant (Joy 6002/0662) heb ik met de stans gemaakt die bij de sketch hoort. Deze heb ik uit wit papier gestanst en na het embossen beinkt met Versa Magic inkt.
De digi is natuurlijk weer van Mo Manipning, tegenwoordig echt mijn favoriet. Gekleurd heb ik met de ZIG Clean Colors. Voor extra zand effect heb ik het kasteel aan de randjes aangezet met de Starry Colours van Gansai Tambi.
Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van het anker van Joy ( 6002/0418) ook deze heb ik bewerkt met Versa Magic. Het zeewier heb ik ook gemaakt met een stans van Joy (6002/0654)
Dit tafereeltje heb ik afgewerkt met kleine schelpjes.
Het zandkasteel en de schep heb ik gemaakt met de mal van Marianne Design (CR1278)
De wolkjes zijn van Memory box (Puffy clouds)
Omdat de kaart nogal vol is heb ik gekozen voor een kleine tekst, deze is van Amy Design (VVCS10023)


De creatie van Robin:
Robin heeft een stempel van Paper nest Dolls gekleurd met de ZIG Clean Colors. Dit vind ze het leukste van het hele kaarten maken ( waar zou ze het van hebben, hihi)
Deze heeft ze op de mooie stans van Joy geplakt.
De schelpjes onder het anker was haar eigen idee en heb ik eerlijk overgenomen 😉
Het is dus niet alleen gezellig dat samen knutselen maar inmiddels doe ik ook al ideeën op bij mijn creatieve dochters.

Ik hoop dat we jullie hebben kunnen inspireren

Creatieve groetjes

3 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een super mooie kaart Lilian, leuk hè met je dochter aan de freubel, ik doe het ook zo graag met Cindy.
Haar kaart is dan ook schattig.
Lieve groetjes,Corrie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart heb je volgens de sketch gemaakt Lilian, echt leuke materialen en plaatje zo bij elkaar. Gezellig om zo samen te knutselen en de kaart van je dochter is ook een plaatje. Wat leuk dat je bij haar al ideetjes op kunt doen.
Lieve groetjes Miranda

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Ook die van je dochter is super
xx
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Een reactie posten