vrijdag 9 juni 2017

Hoera Iva 2 jaar !



Goedemorgen allemaal

Vandaag is het een feestelijke dag want mijn kleinste petekindje wordt al 2 jaar.
Natuurlijk heb ik voor haar ook een kaartje gemaakt.

Deze digi van Mo Manning kwam laatst voorbij en ik moest meteen aan haar denken aangezien zij altijd bij Opa op schoot kruipt als hij de krant leest.
Met de ZIG Clean Colors heb ik deze leuke digi gekleurd. Met de stempels van Studio Light (STAMPSL174) heb ik er nog zegels omheen gestempeld.
Op roze design papier heb ik de tekst (Marianne Design CS0883) gestempeld.
De 2 heb ik met de Numbers2 mal van Dutch Doobadoo gemaakt.
Het design papier komt uit een blok waarvan ik niet weet waar hij van is, hij lag onder in de doos 😬
Dit geheel heb ik op de DDBD Dutch Shape art frame geplakt welke ik uit kraft en wit cardstock heb gemaakt.
Voor de afwerking een mooie grote strik erop met lint van Kymia en een lief hartje eraan. Natuurlijk nog wat parels gemaakt met de Paerl pen van Dutch Doobadoo

Tot mijn volgende creatie !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten