woensdag 5 april 2017

Zet de bloemetjes maar buiten



Goedemiddag,

Bij dit mooie Lente-weer mag een voorjaarskaartje natuurlijk niet ontbreken.
Als basis voor deze kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt die ik aangekleed heb met papier uit de Celebrate Spring Paper Pad van Studio Light.
De vrolijke digi van Mo Manning heb ik uiteraard gekleurd met de ZIG Clean Colors. Ieder keer weer neem ik me voor om eens met iets anders te kleuren maar ze zijn zo fijn !
De tulpenmal (LR0209) van Marianne Design mag er natuurlijk niet bij ontbreken. 
De lintjes en het rietje zijn van Kimya en passen qua kleur perfect.
Voor de afwerking heb ik de Paerl Pen van Dutch Doobadoo gebruikt.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met de Challenge bij:
http://creachickys.blogspot.nl/2017/04/challenge-9-voorjaar.html



1 opmerking:

Ilona Keller van Deursen zei

Wat een prachtige kaart!!!
Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
Creatieve groetjes
Ilona Keller DT Coördinator

Een reactie posten