maandag 3 april 2017

Pretty Girl


Goedemiddag allemaal,

Vandaag staat deze kaart op het blog van 
http://creativesketchygirls.blogspot.nl/2017/04/challenge-10-reminder-and-redraw.html
waar ik gast designer ben.

Het maken van deze kaart vond ik best een uitdaging omdat ik deze digi mocht gebruiken. Zelf zou ik deze niet gekozen hebben maar vind het achteraf toch wel geslaagd.
De digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors, het haar heb ik een klein glittertje gegeven met de Starry Colors van Gansai Tambi.
Het design papier komt uit de Botanical Paper Bloc van Joy. Deze vond ik perfect bij de digi passen.
Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van de vlinders (6002/0322) van Joy, deze heb gestanst in goud.
De blaadjes onder de bloemen heb ik gemaakt met de orange blossom leaves van Creative Expressions.
De tekst heb ik gemaakt met behulp van de stempelset van Karin Joan die zij van Marianne Design heeft ontworpen.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en motiveren om deel te nemen aan de Challenge !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten