vrijdag 28 april 2017

Going to the beach


Goedenavond allemaal,

Eindelijk heb ik weer eens tijd voor mijn hobby, de afgelopen tijd was ik zo druk.
Het was dan ook weer even erin komen hoor.
Aangezien de zon vandaag zich nauwelijks heeft laten zien dacht ik maak maar een zomers kaartje.
De Challenges bij 
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/2017/04/3de-reminder.html en 
http://de-egel.blogspot.nl/2017/04/april-challenge-32.html
waren mijn uitgangspunt samen met de leuke digi van Mo Manning.
De digi heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Het design papier is van Studio Light uit de collectie van afgelopen zomer.
Voor op de rietjes (Kimya) heb ik zeewier gestanst Met een mal van Joy crafts (6002/0654). Ook de schelpen heb ik gemaakt met de mallen van Joy crafts (6002/0653)
De tekst heb ik gemaakt met de Happy Happy Happy stempelset van Lawn Fawn.
Happy heb ik gestempeld met Versamark en daarna bewerkt met NUVO embossing Powder, Cool Jade.
Voor de afwerking heb ik de NUVO Crystal Drops, Carribean Ocean gebruikt. Deze zijn echt super fijn in gebruik dus denk dat ik nog op zoek ga naar uitbreiding van mijn collectie.

Deze kaart doet ook mee bij de Challenge van:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/2017/04/challenge-146.html

Ik wens jullie een fijn en creatief weekend !!!




3 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Prachtige kleuren heb je gebruikt,
ook de embossingpoeder, ik ben er gek op !
Echt een heel mooi kaartje ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Gebruik zwart}

Unknown zei

Wat een leuke kaart.
Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
Groetjes Sandra (dt Egel)

Alma zei

What a perfect creation with this cute beach girl ... Really lovely. Thanks for joining us at Addicted to stamps. Alma

Een reactie posten