zondag 12 februari 2017

Valentijn slider


Goedemorgen,

Gister heb ik geoefend met het maken van een sloder kaartje. Petra Meijboom heeft mij geïnspireerd en ik vond het zo leuk dat ik er zelf mee aan de slag ben gegaan.
De slider mal van My Favourite Things heb ik gebruikt om het het slider stuk te maken, waarna ik achter het hartje een plastic slider rondje (My Favourite things) heb gebruikt. Hiervan heb je ook pilletjes maar ik heb gekozen voor een rondje zodat het hartjes ook rond kan draaien onder het schuiven. 
In de Doe@kit zat het prachtige papier wat ik gebruikt heb voor dit kaartje.
De stempel van CC design heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors. 
Te tekst komt uit de stempelset van Karin Joan.
Aangezien ik me bij dit kaartje vooral heb bezighouden met de slider constructie is het verder een simpel kaartje geworden.

Inmiddels heb ik al een volgend slider idee .....

Deze kaart doet mee aan de Challenge bij:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/

Tot de volgende blog !




3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart en wat leuk dat je er een slider-deel in hebt gemaakt Lilian. Mooi ingekleurd en afgewerkt, helemaal top.
Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog. (Je kan ook nog meedoen aan de hartjes-challenge bij De Egel als je wilt ;p)
Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

coldwaters2 zei

Oh my what a wonderful creation a beautiful card thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope that you will join us next time
hugs
lorraine x

Alex H. zei

Great card, super cute image! Thanks for joining us at Addicted to stamps, so sorry for my late comment!
;-) Alex H.

Een reactie posten