dinsdag 28 februari 2017

Uiltje uit vilt

Goedemorgen,

Gisteren ben ik aan de slag gegaan met een opdracht voor een bedank kaartje met een uil.
Ik dacht meteen aan de uil van Marianne Design (COL1302), deze heb ik uit vilt gestanst.
Zowel het vilt als het design papier heb ik een hele tijd geleden bij de Action gekocht.
Met behulp van de ronde mal (LR0112) van Marianne Dessign heb ik de ronde achtergrond achter het uiltje gemaakt.
Met behulp van de strikjesmaker heb ik de strik rechtsboven gemaakt. Het lint komt uit met Kimya verrassingspakket wat ik afgelopen week heb laten samenstellen.
De takjes onder de bloemen zijn gemaakt met een mal van Creative Expressions, orange blossom leaves.
Voor de finishing touch nog parels gezet met de paerl pen van Dutch Doobadoo.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten