maandag 6 februari 2017

Mdf ❤️


Hallo allemaal,

Mijn hartjes bui is nog steeds niet over. 
Vandaag vind je mijn hartjes creatie op het blog van Scrapplezier, http://scrapplezier.blogspot.nl/

Ik heb een hart van Mdf bewerkt met scrappapier van Kaiserkraft.
De digi is van Mo Manning en heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors.
Uit rood papier heb ik hartjes gestanst met een mal van Marianne Design waarna ik deze heb geembost met een mal can Cutllebug.
De luchtballon is een mal van Joy die ik na het embossen bewerkt heb met distress inkt. De wolkjes zijn van Memory box.
Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van verschillende teksten en plakparels.

Ik heb nog een Valentijnscreatie in mijn hoofd die ik deze week wil gaan uitwerken.
Hou oo Valentijnsdag mijn blog in de gaten voor het eindresultaat.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten