zondag 5 februari 2017

Hartjes veroveren


Goedemorgen allemaal,

Ik blijf nog even in hangen in de Valentijnskaartjes.
Toen ik deze stempelset van CC design zag kreeg ik meteen het idee om de jongens te verwerken in de box cart van Marianne Design.
Voor een stevigere basis heb ik de Box cart eerst uit wit papier gestanst en daarna uit het blauwe papier wat uit de nieuwste collectie van Studio Light komt, en dat op elkaar geplakt.
Daarna heb ik de wolken erin gemaakt met de stans van Marianne Design (CR1361)
De jongens heb ik gekleurd met de ZIG Clean Colors en daarna op hun plek gezet.
Voor nog meer wolken effect heb ik veel wolkjes toegevoegd, zowel uit de stempelset van Karin Joam als gestanst met de Puch clouds mal van Memory box. De wolkjes heb ik allemaal nog een beetje blauw aangezet met Clean Colors.
De luchtballon vond ik er goed bij passen en heb ik uitgestanst uit papier van de Shabby Chic Paper bloc van Joy. De hartjes heb ik extra rood gemaakt met distress inkt.
De tekst komt ook uit de stempelset van Karin Joan.

Fijne zondag !!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten