maandag 26 december 2016

Snowy lantaarntje


Wat doen wij op 2de Kerstdag?
Juist, knutselen!
De lantaarn van Dutch Doobadoo stond ook al enige tijd op mijn lijstje om te maken.
De kerstman had mij een l'aquarel van Sennelier geschonken en dat ben ik meteen gaan testen met de stempel van CC Design. Ik moet zeggen het is nog even oefenen maar het is heel mooi spul!
De raampjes van de lantaarn heb ik bewerkt met eis-effect van Viva Decor en voorzien van sneeuwvlokjes met 3d schnee ook van Viva Decor.
Ik heb verschillende stansen van Joy gebruikt. De schattige Vintage Flourishes hertjes, Mery's Twig, Flowers pointes en natuurlijk de ijsrand.
Aan de bovenkant heb ik ook nog blaadjes van Marianne Design gebruikt.
Hier en daar nog een beetje Gesso voor nog meer sneeuw-effect.
Om het geheel helemaal af te maken heb ik de lantaarn op een boomschijfje gezet, welke persoonlijk door Remon gekaapt en gezaagd is. Hartstikke fijn zo'n handige man !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten