zaterdag 24 december 2016

Happy 2017


Hallo allemoal,

Op mijn vrije zaterdag eindelijk deze nieuwjaarskaart kunnen maken. Deze opzet zat al een tijdje in mijn hoofd en de challange van Dutch Doobadoo paste er perfect bij.
De leuke stempels van CC design heb ik gekleurd met de Clean Colors. De bontjes heb ik gemaakt met Flock poeder. 
Het vuurwerk heb ik gestempeld met Memento inkt. Op de cijfers heb ik ook vuurwerk gestempeld zodat het beter bij het geheel past. De leuke vuurwerk stempel is van Marianne Design.
Ook de boom en de fiets zijn van Marianne Design.
Het hekje is een mal van Joy. 
De Happy stempel en het gras zijn Cut-ies.
Alle randjes heb ik voor een sneeuw-effect voorzien van een beetje gesso.

Ik wens jullie allemaal gezellige kerstdagen !



1 opmerking:

Kim's CreaLife zei

Wat een lief kaartje. Leuke stempeltjes heb je gebruikt en ze zijn zo mooi ingekleurd.

Fijne dagen.

Liefs Kim

Een reactie posten