zondag 6 november 2016

Sint en Piet


Goedemiddag allemaal,

Een Sinterklaas-kaartje hoort er natuurlijk ook bij dus bij deze...

Op de Kreadoe heb ik de Gansai Tambi gekocht en gister eindelijk tijd gevonden om te oefenen. 
Ik moet zeggen het valt niet mee. Het gezicht van de Sint heb ik voor de zekerheid met de clean colors gedaan.

De kaart kun je ook terugvinden bij de challange van Dutch Doobadoo en Scrapplezier waar ik deze maand GASTDISGNER ben !!!!!
Ben enorm trots en vind het SUPER leuk !

Fijne zondag nog allemaal 









5 opmerkingen:

Kim's CreaLife zei

wat een gave sint creatie zeg! Super leuk gemaakt en erg sfeervol. Nog 1 weekje er dan komt hij weer het land binnen! bij jou kan hij al langskomen om deze prachtige creatie te bewonderen.

Liefs Kim

Lilian Sevriens zei

Dank je Kim
Ben je lief geweest? 😜

Rita zei

Wat een super leuke kaart!!!

groetjes Rita

Lilian Sevriens zei

Dank je, leuk dat je komt kijken op mijn blog

Astrid Zwaan zei

Gave kaart Lilian, en wat heb je goed gebruik gemaakt van het thema, bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

Een reactie posten